Friday, January 11, 2013

Craft Room Part #1 - Wall Decor Inspiration

Salam Jumaat semua. Di awal tahun 2013 ni biasanya masing-masing bersemangat dengan azam baru dalam kehidupan mahupun perniagaan. Bagi saya, seperti org lain juga mahukan yang terbaik untuk bisnes online; imakecraft.

Salah satu cara membangkitkan semangat untuk tahun baru ni adalah menghias bilik craft secantik mungkin (walaupun tak pernah dapat sekemas & secantik mungkin) dengan kata-kata semangat atau hiasan lain yang menarik. Dengan mengambil masa 2 hari saya dapat menyiapkan wall decor  "KEEP CALM AND IMAKECRAFT ON" dengan sempurna untuk craft room saya. Dengan bertemakan "nautical craft room" saya memilih fabric biru lembut sebagai asas wall decor ini dan disulami felt putih & pink. Untuk lebih kemas saya lekatkan pink rig rag disekeliling board dan lekatkan terus didinding. mudah bukan? Nak tengok bagaimana saya menghias craft room saya ala-ala "nautical theme"?.. nantikan di entry akan datang..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...